tisdag 7 april 2009

Paparazzi

Mamma har lekt paparazzi. Hon klagar jämnt på att hon inte får några bra bilder på mig. Att det bara bli rumpan och bilder utan mig (dvs jag springer ifrån henne, men hon e ju så sölig. Jag kan inte rå för att jag har mycket att titta på.)

I alla fall.. nu ska här presenteras lite gobitar när jag tycks ha fastnat på bild. Titta å njut, mjau från Fläckis..

Rätt snygg i vinterlandskapet. Hihi går bra att smälta in i omgivningen


Spana in den intensiva blicken.. vem faller inte för mig..


Poserar här framför favorithuset - Lillstugan!
Här luktade jag på trädet. Trodde först en ren varit å gnagit på trädet för det var renspillning nedanför. Matte sa att det nog var morfar som kört in i trädet med traktorn. Jag yttrar fortfarande på renen eller möjligtvis en älg.
Rätt okej mammsen.. efter några hundratals bilder. Som sagt e inte den lättaste att fota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar