söndag 10 januari 2010

..länge sedan

det bloggas inte mycket av oss nu men mycket har hänt.
- Vi har flyttat till ett mysigt litet hus..

Här finns mysiga garderober man kan sova i och riva ut *hehe*
Ett stort bord att spana från..
Men det är jag sov får sköta städningen.. suck både på toaletten
och i avloppet.. men besparar er den bilden.
jag får inte gå på "lådan" i blomman längre, den är nu oåtkomlig *hmf*
hönsnät eller något sånt kallar matte det. - Vaddå höns? ser inga sådana..
sen har vi fått både kattgräs

och en likadan fin matburk som trekatter (matte charmade kassörskan)


I flytten klantade matte sig och knäckte vårat katträd.. hallå taskigt eller vad?? men den lagades.. får se till att önska oss ett nytt.

den slutliga nyhet är mattes julklapp av husse. Samma som Sippo har skaffat.Wordpress och även en egen domänplats.. men vi är fast på namnet. Vet inte vad det ska bli. tacksam för tips!
Så uppdatering av bloggen kommer att ske. Ser fram emot det med spänning.
Nä nu ska jag ut och spana in mina ägor, kolla lite i logen och så..
tass på er alla
Fläckis
ps. ursäkta bildkvalitén bilderna är från mobilkameran ds.

7 kommentarer:

  1. Vilken mysig garderob ni har. Såg ju riktigt hemtrevligt ut. Husse säger att det heter hönsnät för att det används av hönsmammor. Vet inte riktigt om jag ska tro på det. Svårt att komma på ett namn till domänen. Jag jamar om jag kommer på nåt.

    SvaraRadera
  2. Sippo: Det blir nog www.kattnosar.se (katt nosar, mina kattnosar "sötnosar")jobbas för fullt med förberedelse av bilder och design. känns mycket spännande. Tassen Dino & Fläckis

    SvaraRadera
  3. Ni har verkligen haft fullt upp! Visst är det kul med hus? Roligt att ni är tillbaka! tasskram

    SvaraRadera
  4. Dui och Deco: ja det e kul med hus. finns ju övervåning så man kan springa som en tok upp och ner =) Härligt att vara tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Myspys med eget hus och en bustrappa. Hoppas ni kommer att trivas.

    SvaraRadera
  6. Hej där, kul att höra från er igen! Jag bor själv i ett stort hus där man kan springa upp och ner och upp igen. Sen kan man göma sej i olika rum och garderober, det är jättekul.

    SvaraRadera
  7. Berätta mer om det nya huset o hur ni trivs! Hoppas ni har fått behålla några flyttkartonger att sova o leka i.

    SvaraRadera