fredag 21 november 2008

Hur allt började..

Så nu är det dag två på missarnas blogg. Så här började vår resa tillsammans. Efter långt sökande efter en katt hittade jag TVÅ på blocket. Underbart. De var inga kattungar utan 1åringar. Jag har under en längre tid hjälpt till på vårat katthem och jag vet det är svårare för äldre katter att hitta nya hem. Dessa två sötnosar smälte mitt hjärta.

Långhåriga, mysiga och busiga. Helt perfekt..

Det blev någon månads väntan innan de fick flytta hit. De gamla ägarna fick förbereda sig och ta farväl medan vi reste bort över julen.

Väntan var en plåga.. jag ville bara hem och hämta dem. Men för att sysselsätta mig med något så gjorde jag allt för att förbereda deras inflyttning.


Ett katt träd måste de ju få.. ett STORT.



..och sedan kom de

DINO & FLÄCKIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar