onsdag 17 december 2008

Dags att klä julgranen..



Nu är det dags att hjälpa matte med granen.. mycke saker behövs verkligen och överallt sprider hon ut dem. Tur jag kan hjälpa till att ordna upp det.



Matte hade problem med vilken färg granen skulle ha iår.. Guld eller Silver. Lätt det ska ju vara guld som min vackra guldbruna päls.




Fläckis tyckte den skulle bli silver och svart.. som henne.











Resultatet blev så här.. Rätt snyggt ändå, fast det inte blev guld. Jag får se till att det blir guld nästa år..
Observera de fina rivmärkena på tapeten till höger om stjärnan. Hehe de har jag gjort (stolt Dino), matte var inte så glad men ibland kan man inte hejda sig. Sånt får man ta. Det följer med paketet.
Matte har flyttat vårat klätterträd. Annars skulle det ha stått ivägen för granen. Jag och Fläckis har protesterat lite genom att tugga på glittret med då kom vattensprutan, vad tråkig matte är. Jaja, det är ju bara för en tid så okej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar