lördag 13 december 2008

Julklapps medhjälpare - eller stjälpare

Att försöka slå in julklappar är omöjligt. Nu köper ju jag inte en massa - utan jag gör hemmagjorda julklappar varje år.. men cellofan, snören och annat pyssel är ju hur kul som helst att leka med.. inte är det till för att slå in saker i.. tihi

In i påsen för att se om det finns ngt roligt där..

Dino skulle ta alla presentsnören för mig.. de är ju så underbara att tugga på



När Dino tog snörena bestämde jag mig för att vara lite busig tillbaka.. tihi, klistermärke på huvudet är inte alltid så lätt att bli av med.


Avslutningsvis måste ni få se lite sötnos kort som är tagna på älsklingarna. FLÄCK älskar nya duschdraperiet. MISSION att håra ner det så mycket som möjligt. Men är hos så söt så får hon göra det hur mycket hon vill.
Dino slappar på fönsterbrädan.. Varmt och gott!

Hm, vad är det där för något?


Bäst att tugga på den lite..

Inte

jättegod, men det fungerar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar