tisdag 10 mars 2009

Toalett bestyr

Alltså nu får det vara nog. Matte är sanslös.. jag är på lådan och ska i lugn och ro utföra mina behov, vad tror ni händer jo hon lyfter bort taket. Alltså, hallå lite privat utrymme tack.. Vad tror ni hon gör? Jo, skrattar. Snacka om taskig. Bara för att hon skulle rengöra lådan.. (Dino såg så paff ut och det blev jag också. Men det såg roligt ut).

Herregud jag har ju slutat kissa i sängen då får hon väl låta bli att terrorisera en i tid och otid. Har förresten redan toatränats när jag var liten. Det bör väl ändå räcka. Vilken snygging va?



Hm.. hon har börjat intressera sig för den där konstiga katt toan nu igen "Litter kwitter"

vet inte vad jag ska tro om det.. men matte har visat youtube videor som bevisar saken. Konstiga katter måste ha blivit mutade eller något annat korrupt. Människan ska anpassa sig efter oss inte tvärtom.



Hm skulle behöva lite åsikter från både människa och katt om denna uppfinning..

2 kommentarer:

  1. Vilka fina killar matte har! :)

    Ja det är konstigt det där med att gå på toa som människor! Roligare att leka med toavattnet! :)

    Hälsningar från Tre katter!

    SvaraRadera
  2. Jag har själv sett och hört om katter som använder sån där sak. Men jag vill då INTE dela toalett med min husse. Inte en chans, det jamar jag bara. Fast vi kan ju kanske BYTA med varandra. Hm.
    Angående privat utrymme så är du inte ensam. Husse har hotat med att fota mig när jag är på lådan. Fast då har jag hotat tillbaka med att ta med lite från lådan till sängen.

    SvaraRadera