tisdag 3 februari 2009

Den magiska filten



Detta är Fläckis stora favorit filt. Om jag lägger den i sängen kommer hon och ska mysa. Den är tydligen helt fantastisk att mjölktrampa på. Jag tackar denna filten från djupet av mitt hjärta. Den har hjälpt mig att få bättre kontakt med Fläckis. Från att vara så skygg har hon blivit en riktigt morsgris som älskar att mysa.



Denna bild är första gången hon la sig hos mig. Jag var stel av lycka och tordes inte röra mig ur fläcken (hihi) för att hon inte skulle gå iväg. Under en lång tid har hon sovit hos mig i sängen men den ljuva tiden är det slut med nu. Fick ett jättefint fårskinn av min farmor som jag tänkte ha nedanför sängen för kalla fötter. Men tji fick jag det puttade Fläckis under sängen och sover på i tid och otid. jaja.. hon e för söt

1 kommentar:

  1. Oh vilken fin kalender,,jättegulligt..hoppas det är bra med dig?kram Helen

    SvaraRadera