fredag 13 februari 2009

Utmaningen antagen

Idag fick jag en utmaning utav Therese som jag självklart antar.

Utmaningen går ut på:

• Gå in i mappen Mina Bilder.
• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
• Utmana sex andra personer och länka till dem.

I min sjätte mapp fann jag denna bild som den sjätte bilden :



Detta är taget när min kära vän Lollo och hennes kompanjoner, gruppen Dragonkings, höll kurs i Piteå i somras. Detta är min andra dragking som jag har gjort. Minns inte vad han fick för namn.. Men han var cool. En snubbe med kontakter som "signar" blivande artister till sitt skivbolag. haha.

Dessa har jag skickar jag utmaningen till:
Simba och Leo, Stampe & Stella, Helen, Alice

1 kommentar:

  1. Han ser ut att heta Claud.
    Han följde nog med dig hem från Frankrike när du var på seglarläger.

    /Patrik den store

    SvaraRadera