tisdag 3 februari 2009

Myspysen har blivit mysigare

Min gullegris Dino har blivit mysigare.. hur det nu har gått till. När det ska mysa är det ALLTID på hans villkor. Då kräver han uppmärksamhet. Vi är väldigt olika ibland.. men men ska väl lära mig något av det. Det sägs ju att de man möter är där för att lära en något och det är sant alla har något att lära av varandra.. iaf nu spinnade jag iväg.. haha



Han kliver upp i knät och säger: Släpp allt du håller på med och ägna all uppmärksamhet åt mig.
Sötnos så klart gör man det. Men det är nyttigt också. Han får mig att gå ner i varv och bara sitta ett tag och njuta av stunden annars är det flera järn i elden.



Men det som fascinerar mig mest är att när man kliat honom en stund och tröttnar, ja då pyser han iväg ganska snabbt. tråkigt. men nu har han börjat ligga kvar - LÄNGE. Till min stora förvåning och lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar